BioNTech Aşısı Göğüsleri Büyütür mü ?

Norveçli birçok kadın, Biontech / Pfizer aşısı olduktan sonra göğüslerinde büyüme gözlemlendiğini sosyal medya üzerinden açıkladı. Bilim ve Sağlık Haber Ajansı’na konuşan bir takipçi ise, Biontech / Pfizer Covid-19 aşısı olduktan sonra adet düzensizliği yaşadığını ifade etti.

BioNTech Aşısı Göğüsleri Büyütür mü ?

Norveçli birçok kadın, Biontech / Pfizer aşısı olduktan sonra göğüslerinde büyüme gözlemlendiğini sosyal medya üzerinden açıkladı. Bilim ve Sağlık Haber Ajansı’na konuşan bir takipçi ise, Biontech / Pfizer Covid-19 aşısı olduktan sonra adet düzensizliği yaşadığını ifade etti.  

BioNTech aşısından sonra görülen en önemli yan etkiler, yorgunluk, halsizlik, kolda uzun süren ağrı, baş ağrısı, titreme ve mide bulantısı olarak kayıtlara geçerken, bunlara yenileri eklendi. Norveçli kadınlardan BioNTech aşısı olanların bir kısmı, aşıdan sonra göğüslerinin büyüdüğünü sosyal medya hesaplarından paylaştı. Norveçli bir uzman, bunun aşının lenf bezlerinde büyüme yapmış olabileceğini, bu yüzden kadınların göğüslerinin büyüdüğünü bildirdi. Türkiye’de haberin yansıması da kamuoyu yarattı. Sosyal medya yorumlarında bazı takipçiler, erkeklerde de göğüs büyümesine yol açtığını bildirdi. 

SİNOVAC AŞISININ BİR SERİSİ DURDURULDU

Türkiye’de Bir Kadın BioNTech Aşısından Sonra Adet Düzensizliği Yaşadı 

Bilim ve Sağlık Haber Ajansına konuşan bir okuyucu ise, BioNTech aşısından sonra adet düzensizliği (regl) yaşadığını, kontrol için kadın hastalıkları ve doğum uzmanına gittiğini ifade etti. (BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı) 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.